Wednesday, August 12, 2009

assalamualaikum...
dah lame btul x update blog ni...
balik dr jepun...aku terima berita yg mendukakan hati...abang yg kusayang sudah pergi menemui Illahi...smoga rohnya dicucuri rahmat Allah.. sekarang dh 43hari abang xde... doa sahaja yg menghubungkn kami...

aku dh xnak citer psl tu...yg dh pergi xkan kembali..yg hdup..slalu la doakn yg terbaik untuk mereka yg dh pergi..

sekarang kisah H1N1 beleluasa dimana2... klinik2 n hospital smua sesak.. rakyah smua dh takut n panik...termasuk la aku..

anak2 smua demam dan batuk..tp Alhamdulillah..semua dh beransur baik..ni aku plak yg start demam dan lenguh2 badan..harap2 xde pape la..

pose dh xlame lagi..tu pon buat aku risau..ye la..nk berdepan ngan rmai org..risiko tu lg le tinggi..kena pkai mask la nmpak gaya nye..

skrg kt msia aje dh 41 org meninggal dek H1N1...nk hantar anak p skool pon dh takut..hari ni anak sulung ade ujian penggal..so terpaksa la p jugak..dh 2hari dia xke skool sb demam...

subuh td kami br je smapi k.l...balik kg..tgk nenek..alhamdulillah..dia sihat.. smoga Allah beri kesihatan dan umur yg pnjg pd kami smua..

k la..xlarat nk type dh...so smbung len kali le..
wassalam...

No comments:

Post a Comment